شیرجه..

منُ زندگی کوفتیم

 تا حالا توعمرم دستشویی نسابیده بودم

که هیچی اونم جورشد.....!!!!

سابیدم خعلی قشنگ وتمیز...!!

واخربه این نتیجه رسیدم که من میتونم ،میتونم حتی کارای که فکرشم نمی کنم انجام بدم 

بعله!!!

تـــــــــــــــــــنـــــــــــــــفس تودستشوِیــــــــــــــــــــــــی 

میگری که؟؟؟

 

+حس خوبی ندارم نسبت بهش...(هاجر)..



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:27---22 آذر 1391
ghorboonet..پاسخ:فدات

sara
ساعت15:17---21 آذر 1391
چر کیف کردی؟؟؟؟
پاسخ:همین که می بینم یکی توجه میکنه ومیفهمه کیف داره دیگه ...دمت گرم...


sara
ساعت20:36---20 آذر 1391
he...
پاسخ:ولی کیف کردم که یکی فهمید.....


sara
ساعت16:18---19 آذر 1391
??hajar mamanete aya??????are
پاسخ:اره متاسفانه...


sara
ساعت14:06---17 آذر 1391
هه...مشالا..مامانت گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لجبازیـــا..
پاسخ:اره ..هوووم!


sara
ساعت1:21---17 آذر 1391
تنبیه شدی؟؟؟؟

آره؟؟تنبیه شدی دستشویی بسابــــــی؟؟؟؟؟

خخخ...خل شدم!!
پاسخ:تنبیه که نه دستشویی بساب تا بزارم بشینی پای کامپیوتر ....اخرشم با کلی غر که این چیه ؟توبه این میگی تمیز ...ولی من نشستم که نشستم دیگه ریده بود تواعصابم خووو...کلیم دعواکردم..اومد نت وقطعید منم دوباره وصلیدم ..هـــــــه !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,ساعت | 23:11 نویسنده | مرمـر |