بازگشت

منُ زندگی کوفتیم

 میخواستم وبمو پاک کــــــــنم ....

 

ولی بعد پیشمون شدم ....

 

+صرفا برا این بود که بگم برگشتم به جای خودم تا یه مدت..

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت18:43---16 دی 1391
نچ...

زبانمو نخوندم ولی 20 شدم..!
اورین اورین


روزیتا
ساعت18:34---15 دی 1391
سلام عزیزوبلاگ باحالی داری خوشحال میشم افتخاربدی سری به وبلاگم بزنی ونظربدی.پاسخ:miyam hatma

sara
ساعت16:56---15 دی 1391
منم فردا امتحان زبان دارم ولی یه ذره نخوندم..!!پاسخ:بشین بخون دختر که عاقبتت مثل من نشه ها...ازماگفتن بود ...من عربی دارم

sara
ساعت16:53---15 دی 1391
غلط کردی میخواستی وبتو پاک کنی...!پاسخ:هـــه!بالاخره که یه روز مرگ مریمکده فراممیرسه...

الهه چگنی
ساعت16:43---15 دی 1391
سلام عزیزم وبت رو خوندم..



موفق باشی..ممنون که سر زدی...این لوکس بلاگ هم چه باحاله ها...



یعنی از لحضه ایی که اومدم خونه تا حالا یه کلمه درس..نوچ!!پاسخ:خواهش ....اره باحاله ...منم مثل تو تازه مهمونم که داریم ..هــــــــه..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 15 دی 1391برچسب:,ساعت | 16:33 نویسنده | مرمـر |