منُ زندگی کوفتیم

  

میانه باش

نه تنهایی خوبه نه شلوغی

+نیشمو برا دنیا باز باز کردم تا اخر ولی خب زد تو پوزم دوباره بلند میشم من دست بر دارنیستم 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:54---20 دی 1391
هـــــــــــــــییــــی..

sara
ساعت13:55---19 دی 1391
یادش بخیر....

چه زود گذشت...

اوه اوه اوه..

برو درسش کن...

یادته شمارم حذف شده بود از رو گوشیت؟؟

هرچی اس میدادم ج نمیدادی تا آخر تک زدمو تو اس دادی:U???

یادته؟؟؟
پاسخ:اره مگه یادم میره ..هییییییییییی


sara
ساعت23:00---18 دی 1391
به یاده همون اسی که بت زدم...

یادته؟؟؟

×من امروز ایستاده ام و برای ایستادنم هزاران بار زمین خورده ام.....خورشید فردا ماله من است.پیش کش به تمامیه افتادگانِ به پا خواسته×

اون نقطه هارو یادم رفته چی بود..پاسخ:اوخ یادته ...بعد همون اس روهم میخواستی که بدبختانه پاکیده شده بود من هیچ موقع اساتو پاک نمی کنم ونکردم منتهی چون سیم کارت جابه جا میکنم میپره اس ها البته بعضی هاشون راستی خبر بدگوشیم ویروس گرفته خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | دو شنبه 18 دی 1391برچسب:,ساعت | 10:9 نویسنده | مرمـر |