فتوکپی برار اصل نه ها ..فقط شبیه

منُ زندگی کوفتیم

 من مثل بابامم 

+دارم هر روز بیشتر به این حرفم میرسم ...وقتی بدم میاد ازش هم به پستی های خودم پی میبرم ..



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت20:39---19 دی 1391
پـُـشـتــِ تـَـنــہـآیــے مـَـטּ



کــہ رِسـیــבے



گـوشــہـآیـَـتـــ رآ بــِگــیــر



اینــجـا سـُـڪــوتــ



گــوشــِ تــو رآ ڪــر مـےڪـُنـَـב



امــا چـِـشـمہـآیـَـتـــ رآ



פֿـوبــ بـآز ڪــטּ



تــآ بــِتـَــوآنــے



لـَـפـظـه لـَـפـظـه ے



اعــבآمـِـ ثـانـیــہ هــآ رآ



نـِـظــآره ڪـُـنــے



هـُـجــومـِ سـآیــہ هــآے בرב...



سـَـرآبــہـآے بــے وَقـفــہ ے عـِـشـقـــ



تـَـڪــ بـوسـہ هــآے ســـرב...



و فـَــریـآב هــآے



פֿـسـتــہ ے یـِـڪــ جــوآטּ



مـَنـظـَـره اے بـہ تـو مــے בهـَــב



ڪـہ مـے تـَـوآنــے



تــنــہـایــے مـَـرآ



بــہ פֿـوبـے تــَرسیـــمـ کُنــے ..
پاسخ:چه نقاشی بشه این منظره ..هعی


arezoooo
ساعت12:54---19 دی 1391
سلاملکم..

دخمل داری چیکار میکنی با خودت؟؟؟

ها؟؟؟؟؟

اینا چیه مینویسی؟؟

یعنی چیواقعا؟؟

بقول خانم نصراللهی چه معنی داره؟؟؟

دختر به اعصابت مسلط باش خب..

خودت میدونی من از تو بدترم..

ولی الکی میخندم..

ببین..

سخته تو سختی آروم باشی..

ولی آروووم باش!!!

درکت میکنم آجی

حرفات درد داره...

مث خودم..

راستی بخاطر تو وبمو آپ میکنم..سر بزن..

بووس

دوشت دالم عجیجم..
پاسخ:واقعا چه معنی داره بیا بکوب تو دهن من اصلن ....هههه میام وبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت | 12:20 نویسنده | مرمـر |