325

منُ زندگی کوفتیم

 _ گوشیت چرا خاموشه؟

_همینطوری بی دلیل 

_مریم طفره نرو بگو زود 

_چیو بگم ؟چرا روشنش بزارم ؟

_وای من که گوشیم تموم زندگیمه بدونش نمی تونم روزمو شب کنم

_هــــه ....!!من به عنوان mp3بیشتر ازش استفاده میکنم ...

_یه چیز بگم 

_دوچیز بگو

_ اصن تو این مدرسه کسی مثل تو نیست ...!!

_خوب گشتی ؟؟

_ اره مثل تو نیست کسی فکرات با بقیه فرق داره میدونی به نظرم ادم دو رنگ ودو رویی هستی ازت هرچی بگن برمیاد..

_ادم دو رنگ رو مثل شپش ریخته ...خوب نگشتی

_منظورمن یه چیز دیگه س 

_خو که چی الان اینا که میگی خوبه یابد؟

_باورت بشه نشه دارم از ت تعریف می کنم ....

_هـــــه ..!! بروسراصل ببینم چی میخوای ...

_من تمام افکارتو میدونم ینی میخونمشون 

_الان من به چی فکر میکنم میشه بگی؟
_من دفتر خاطراتو خوندم

_پَ بگو بلبل شدی واس ایناس ...

_اره ...میگم دورنگ روشدی واس همیناس واس اینه که تموم اونایی که باهوشون میپردی اداختی تو سطل اشغال..

_نه بابا افرین حفظی دفترمو 

_اره سبکتو دوس دارم

_وقتی خوندیش نظرت درمورد من عوض شد؟
_نه ینی میدونستما ...رفتارت کلن فرق داره من 19 سالمه 4سال ازتو بزرگترم ولی خب خیلی چیزا ازت یاد گرفتم 

_چجورمیدونستی؟خانوم گاراگاه

_ازاونجایی که رفتارت با همسن سالات فرق داره 

_منم یکی مثل اونا فقط نوع رفتارام وتصمیماتم فرق داره

_مثلا این که رو صندلیت نوشتی ریدم روهرچی پسره ولی تو کلاستون همه روصندلیاشون چیزای دیگه نوشتن ..

_نه بابا دقتت تحسین داره..

_هنوز خیلی چیزا مونده که بعدا میفهمم ..

_اگه باهمین دقت پیش بری فکرکنم کشفم کنیا 

_پشت این شوخیتام درده ...

_دارم خواب می بینم ؟؟؟؟؟

_نه منم مثل توم تو روحتو میجوی من با دیگران دعوا میکنم سگ میشم می بینی که تموم دوستامو رهاکردم 

_اره میدونم موندم چجوراومدی پیش من داری اینارومیگی؟

_هی منم باالجباره اوضاعم

_درس مثل من

_اره درست مثل تو ...

_ادما اونچیزایی نیستن که ما میبینمشون...هیی خدا 

_اره اینم بازدرس مثل من وتو 

_من ظاهرا ارومم ولی درونم غوغاس تو درس برعکس من ..

_اره من تو دلم هیچی نیست باورکن اینایی که میگم از بچگی کردنم توگوشم منم عادت کردم به تکرارشون ....

نوری نسب :برید کلاس دوم تجربی تو اینجا چیکار میکنی کلاست که پایینه 

_اوکی من برم این الان میاد ذبحم میکنه 

_من که ازش هیچ ترسی ندارم 

_خوشبحالت فعلا
+انگار خواب بود ..اونی که همه ازش میترسن داشت به من اینارومیگفت ....دفترخاطراتموحراج کنم اصن



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:44---1 بهمن 1391
با کی اینجوری میحرفیدی؟؟؟

ینی با کی داشتی میحرفیدی که همه ازش میترسن؟؟؟
پاسخ:با یکی از بچه های مدرسه که هرکاری بگم کرده از بد دهنیش همه ازش فرار میکنن..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت | 9:42 نویسنده | مرمـر |