بیرحمانه

منُ زندگی کوفتیم

 

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !

چه صادقانه پذیرفتی!

چه فریبنده !

آغوشم برایت باز شد !

چه ابلهانه!

با تو خوش بودم !

چه كودكانه !

همه چیزم شدی !

چه زود !

به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !

چه ناجوانمردانه !

نیازمندت شدم !

چه حقیرانه!

واژه غریبه خداحافظی به من آمد!

چه بیرحمانه!

من سوختم

 



نظرات شما عزیزان:

RaHa
ساعت9:31---12 آذر 1391
سلام..



امروز به چندتا وب سر زدم وب تو یکی از بهترین ها بود...

خیلی خوشم اومد...



پاسخ:مرسی ولی تولینکت اسم وبم ندیدم


RaHa
ساعت9:31---12 آذر 1391
سلام..

امروز به چندتا وب سر زدم وب تو یکی از بهترین ها بود...
خیلی خوشم اومد...





لینکیدمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,ساعت | 8:22 نویسنده | مرمـر |