دختربودن

منُ زندگی کوفتیم

مرا دختر خانوم مینامند مضمونی که جذابیتش نفس گیر است

دنیای دخترانه من نه با شمع نه با عروسک معنا پیدا نمیکند ونه با اشک و افسون

اما تمام اینها را در بر میگیرد من نه ضعیفم نه ناتوان

چرا که خداوند مرا بدون خشونت و زور و بازو میپسندد

اشک ریختن ضعف من نیست قدرت روح من است اشک نمیریزم تا توجهی را جلب کنم

با اشکم روحم را میشویم خانه بی من سرد و ساکت است چراکه شور و حال زندگی با صدای بلند حرف زدن و موسیقی گوش دادن نیست زندگی ترنم لالایی ارمش بخشی را میطلبد که خدا در جادوی صدای من نهفته است

من تنها با ازدواج کردن و مادر شدن نیست که معنا میگیرم من به تنهایی معنا دارم

معنای عمیقی در واژه ی دختر بودن است اگر فرهنگ غلط و کوتاه نظری مرا ضعیفه میخواند باز هم قوی تر از قبل از پشت همین واژه سربلند میکنم و لبخند میزنم

چرا که خداوند مرا دختر افریده و همین برای من کافیست.....

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمهـ ـ
ساعت13:19---3 آذر 1391
سلام...
دختر بودن...
زیبا بود...
دوسداشتی بمنم سر بزن عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 3 آذر 1391برچسب:,ساعت | 12:7 نویسنده | مرمـر |