روزگار؟

منُ زندگی کوفتیم

 

 دستت ُگرفتم 

 

ازخودم زدم به توکمک کردم

 

.

 

.

 

.

 

من رفتم پایین ولــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــی تو رفتی بالا

نوش جونت امــــــ ــــــــــا یه نگا به اون که روشونه هاش رفتی بالاهم بنداز جون هرکی دوس داری

+خدایا من موندم توکه ازروحت تواینادمیدی پس چراین همه قدرنشناسن ؟؟؟؟

+شماحرصتوبزن ی موقع یکی میاد حقتومیخوره!



نظرات شما عزیزان:

Hossein
ساعت22:47---2 مهر 1391
سلام.شبکه اجتماعی پلارک راه اندازی شد.
شهری به وسعت یک جهان...به ما بپیوندید...ساعاتی خوش درpelarak.msa-net.ir
حتما یه سری بزنید پشیمون نمیشید....
pelarak.msa-net.ir


ali
ساعت14:06---31 شهريور 1391
سلام دوست گلم

ایشالا که همه چی درست میشه .همیشه توی زندگی باید امید داشت

ممنونم که لینکم کردی منم شما رو با افتخار لینک کردم

موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,ساعت | 22:57 نویسنده | مرمـر |