شاخ

منُ زندگی کوفتیم



بــــآیَد بِــ بـَـضیـــآ گَفت: دُرُستهــ کـــهـ وَقتیـــ شــآخــ میشیــ شـــآختو نِمیشکَنیم


وَلی هـــول بَرِتــ نَداره


نـــه اینکِ نَتونستیم نه....


طَرَفدار حقوق حـــیواناتیم عَزیزَم!!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت23:27---26 آذر 1391
چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟کجایی؟؟؟

دلم تنگولیده برات باااوووووو
پاسخ:زیاد نمی تونم بیام نت ....ولی تاجایی که بتونم بهت سرمیزنمممم


arezoooo
ساعت18:28---24 آذر 1391
شلووووم..
اوومدم که نگی نامردی!
خداییی حرفات خیلی مث حرفای دلم شده مرمر..
الان دوس دارم بزنم اونی که تو آینه میبینم رو خورد کنم..
راستی بابام نمیزاره بیام کلاس داستان نویسی:

چیکا کنم به نظرت؟؟
راستی میای یه شب باهم بریم پارک دولت؟؟؟
من از خانوادم به زووور اجازه گرفتم یه شب با دوستام برم بیرون!!
جوون آرزو بیا
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 24 آذر 1391برچسب:,ساعت | 13:10 نویسنده | مرمـر |