من

منُ زندگی کوفتیم

من یک دخترم ...

نگاه به صدا و بدن ظریفم نکن ...

اگر بخواهم تمام هویت مردانه ات را به آتش خواهم کشید..

.

یه جسم پانزده شانزده ساله ....

باتفکر نوزده بیست ساله 

همراه با با یه روح چهل پنجاه ساله ...

هستم

هنوز نسل ادمای داغون منقرض نشده ...

 

 

من ....غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام که ...

هروقت دلت خواست خردش کنی غروره من اگر بشکند

با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

+گفتم بگم نگن چرا ساکتـــــی؟

+ساکت که بمانی میرود به حساب جواب نداشتنت عمرا اگر بفهمد داری جان میکنی تا احترامشان را نگه داری...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,ساعت | 20:30 نویسنده | مرمـر |