دفترخاطراتم

منُ زندگی کوفتیم

 روزگار عــــوضـــت نکـــــرده .....

گـــردنت رو رگ به رگـــ نکرده

ادمــــا تغییـــــرت ندادن 

با شک وتـــــردیــــد زندگــــی نکردی

دندونات از ناراحـتی به هم ســـاییده نشدند...

 

بفهمـــــی من چی میگم ....


+یه خوابی دیدم معنیش میشه به گا...رفتن دهن من ...خداکنه که اینطورنشه فقط 

+با یکی داشتم درد و دل میکردم گفت "مریم من جات بودم تا حالا 30 بار خودکشی کرده بودم"

+دارم این روزا سفت سفت میشم چون روزای سختی رو دارم پشت سر میذارم 

+امیدوارم محرم بتونه یه ذره اتیش دلمو با اشکاش خاموش کنه

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت20:44---25 آبان 1391
سلام و خسته نباشيد خدمت مدير وبلاگ قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم را به شما عزيزان تسليت ميگويم وب زيباي داري ا\'گرخواستي منو توش لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن البته ببخشيد كه باعث زحمت شدم وبعد سري به وبلاگم بزن تا بفهمم و تو را با افتخار فراوان لينك كنم خوشحال ميشم منتظرتان هستم ادرس براي لينك www.hasan.pear.loxblog.com
پاسخ:شرمنده وقتش نی ........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت | 8:9 نویسنده | مرمـر |